събота, 30 май 2009 г.

Очакване

Удари ме! Без това съм паднал.
Просто ме стъпчи и се изсмей.
Все едно ти е дали ще страдам.
Все едно ми е на мен.

Аз отдавна нищо не усещам.
Ти отдавна ме превърна във това.
Смей ми се сега, красива вещице,
докато ме мачкаш във калта.

Нека да умра. Да те забравя.
Да не помня устните ти върху моите.
После прероден ще се изправя
със очи, загледани във новото.

И ще мога да се влюбя в друга.
Ще обичам повече, отколкото сега.
Хайде вещице, убий ме бързо!
Че зад ъгъла ме чака Тя.

2 коментара:

  1. Не съм красива... знам... не съм и вещица...
    щом искаш- тръгвам... ала ти не ме разбра...
    не мога в клетка да живея... аз съм птица...
    И имам нужда от небесния простор за да летя...

    Поздравления за чудесния стих!:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Лети. Живей си свободата.
    Ето небе, а с него и крила.
    Обаче не забравяй, че цената
    на този полет се нарича самота.

    ОтговорИзтриване